torstai 8. maaliskuuta 2012

Etsitään täydellisiä hiuksia




Mun hiustyyli ei oo muuttunut kummosesti viime vuosina. (Tutut kysyis tässä vaiheessa onko yhtään?=) No on sen verran, että välillä on ollu tuhkasempaa vaaleeta, välillä raitoja, välillä pidennystä ja välillä ilman pidennyksiä. Viihdyn vaaleana, enkä kaipaa isoja muutoksia omaan tyyliin. Jotain pientä päivitystä ois kuitenkin kiva saada, kun ajattelin luopua pidennyksistä. Mulla on ollu marraskuusta teippipidennykset päässä. Omat hiuksetkin on aika pitkät, pidennykset ei pidentäny tukkaa kuin noin 5 cm, mutta tuuheutta toki lisäs.

Yritän ylläpitää viileetä tuhkanvaaleaa sävyä hiuksissa, mutta mulla on niin paljon punapigmenttiä hiuksissa, että hiukset taittaa aina keltaseen kun kampaamokäynnistä on vähän aikaa. Kampaaja sano, että olkiseen ei keltaseen, mutta jokatapauksessa en halua heinän väristä tukkaa=)

Käytössä mulla on hiusvärin ylläpitämiseen Joicon hopeashampoo ja Goldwellin sävytevaahto.
Joicon shampoon voi jättää märkiin hiuksiin noin 5 minuutiksi ja huudella pois jos haluaa todella tuhkasen sävyn. Itse Käytän shampoota 1-2x/viikossa. Goldwellin sävytevaahto meenaa olla aina kampaamoliikkeistä loppu, välillä sitä onnistuu kuitenkin löytämään esim. Hairlekiinista.
Uutena tuotteena oon käyttäy RedKenin Blonde Glam tehohoitoa, joka on ollu tosi hyvä! Tehohoito on hoitava ja antaa parin minuutin vaikutusajalla hyvän tuhkan sävyn.

Tässä kuvassa tämänhetkistä hiusten sävyä




                              

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti