torstai 15. maaliskuuta 2012

Ihonhoito







Mulla on pintakuiva sekaiho. Raskauden aikana mun iho oli ihanne kunnossa, melkeen kaikki mustapäät ja epäpuhtaudet pysy poissa. Kun lopetin imetyksen epäpuhtauksia alko kuitenkin tulla vähän takas.

Nyt oon kuitekin löytäny mulle sopivat hyvät putsarit ja voiteet, jotka on pitäny ihon hyvässä kunnossa.
Ihon puhdistukseen mulla on ollut käytössä jo aika pitkään Biothermin Clarifying Cleansing milk, kasvovetenä Ella Bachen aurinkovesi ja kasvovoiteena saman sarjan tomaattivoide.
Ella Bachen tomaattivoidetta voin kyllä suositella! Pitkässä käytössä parantaa ihon sävyä huomattavasti ja tuo aika paljon kuulautta. Mun iholle just passeli, koska kosteuttaa tehokkaasti, mutta ei ole liian rasvasta että tukkis ihohuokosia.

Silmänympärystuotteena mulla on ollu käytössä nyt Duin silmänympärysseerumi. Sen pitäs tuotekuvauksen mukaan vähentää tehokkaasti turvotusta ja tummia silmänalusia. Mutta ei oo mulla kyllä toiminu kovinkaan hyvin. Ostin sitten kokeiluun Lumenen heleyttävän lakka silmänympärysvoiteen, mutta se turvotti silmänalusia vielä enemmän. Jos jollain on vinkkejä hyvään silmäympärysvoiteeseen niin otetaan vastaan!?

Uus tuttavuus rasvoissa on Garnierin B.B creme. Se kyllä tekee just niinkuin mainoksessa (mainoksenuhrille) luvattiin. Heleyttää, peittää ja tasottaa ihon omaa sävyä. Oon käyttäny sitä päivittäin kosteusvoiteen päällä. Välillä oon jättäny meikkivoiteenkin pois koska se on riittäny tasottamaan ihon sävyn.

Kuorin ihon n. kerran viikossa ja naamioita yritän käyttää kerran viikossa.
Kuorinta aineena mulla on ollu Lumenen Matt Touch syväpuhdistava mineraalikuorinta nyt parin kuukauden verran käytössä.

Naamioita löytyy erilaisia. Saatan laittaa samalla kertaa kahta naamiota kasvoille, riippuu mitkä kohdat kasvoista vaatii kosteutusta ja mitkä puhdistusta.

Naamiot: Oriflamen Oxygen Boost face mask, Estee Lauderin Moisture Mask, Avonin Planet Spa sarjasta kaksi kosteuttavaa naamiota sekä syväpuhdistava mutanaamio.



4 kommenttia:

  1. Kiitos postauksesta :) toi BB voide on mun suosikki myös! Missäpäin muuten asutte Suomea? :) ja millä alalla oot tuöskennellyt ennen äitiyslomaa?

    VastaaPoista
  2. BB voide oli yllättävän hyvää, en oo yleensä nimittäin Garnierin tuotteista kauheesti tykänny!
    Asutaan nykyään Jyväskylässä. Opiskelujen aikaan asuttiin Vantaalla kun opiskelin Helsingissä. Ammatiltani olen sairaanhoitaja.

    VastaaPoista
  3. Voisitko tehdä itsestäsi laajemman postauksen,olis kiva tietää millainen bloggaaja siellä on :)? Mihin erikoistunut olet sairaanhoitajana? :) itse opiskelen ekaa vuotta kätilöksi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyy tehdä joku esittely postaus itsestä/meistä! En ole ihan varma vielä minkä verran kerron pintaa syvemmältä meidän elämästä tässä blogissa. Olen erikoistunut psykiatriaan ja työskentelen sillä puolella. Ootko tykännyt kätilö opinnoista? Itse synnytyslaitoksella viimeksi mietin, että kätilöillä on aikamoinen työ=)

      Poista